Corsairs - Battle of the Caribbean
Fransa, Danimarka, İspanya, Britanya veya Hollanda sancaklarından birini göndere çekerek Karayipler'de ülkenizin üstünlüğü ele geçirmesi için savaşın.
Yayınlanalı 20 yılı aşkın süre olan Corsairs; İngiltere, Fransa veya Hollanda'nın hizmetinde korsanlık yapma fırsatı tanıyan, ülkeniz için şöhret ve servet arayışına girdiğiniz bir oyundu. Corsairs - Battle of the Caribbean'da ise bu strateji oyunu, meşhur korsanların dünyasında işin içine biraz da modern unsurlar ekleyerek kendini baştan yaratıyor.