Cosmic Express
Cosmic Express to gra logiczna, w której należy rozplanować trasę kolejową dla najbardziej niezdarnej kolonii w kosmosie, stworzona przez twórców gry A Good Snowman Is Hard To Build w oprawie graficznej Tyu z Klondike. Jest urocza, trudniejsza niż wygląda i gwarantuje Ci godziny wkurzającej zabawy dzięki setkom dostępnych poziomów.