Cosmic Express
A Good Snowman Is Hard To Build'in tasarımcıları ve Klondike'den Tyu'nun çizimleriyle yaratılan Cosmic Express, dünyanın en garip uzay kolonisi için tren rotası planlamayı konu alan bir bulmaca oyunudur.
A Good Snowman Is Hard To Build'in tasarımcıları ve Klondike'den Tyu'nun çizimleriyle yaratılan Cosmic Express, dünyanın en garip uzay kolonisi için tren rotası planlamayı konu alan bir bulmaca oyunudur. Şirin, göründüğünden daha zor ve yüzlerce seviyesiyle saatler süren sinir bozucu eğlence sunan bir oyun.