Cosmic Royale
Get ready for a frantic racing battle royale in a crazy sci-fi universe! Take on 40 players in an intense competition packed with obstacles and gravity-defying challenges. But be warned, only one winner can claim his place among the stars: will you be the one to triumph?
Welcome to Cosmic Royale, a thrilling online battle royale with a cosmic twist! Take on 39 players, avoid obstacles, and use strategy to claim the title of champion in this fast-paced karting experience.
Invite up to 3 friends to join your squad, but remember: in the end, there’s only room for one winner. May the best player win!
Customize your kart and driver with a wide array of options. With the Cosmic Pass, unlock visual upgrades for your kart, new drivers, banners, and more. Stand out from the crowd with unique looks.
Collect and visually enhance your karts to increase your Rewardator. This function acts like a multiplier to speed up your progress in Cosmic Pass. The higher your Rewardator, the faster you unlock exclusive content.