How can I create a Cosmic Royale Account?
Creating a Cosmic Royale account is entirely integrated within the Epic Games Store. You can use your existing Epic Games account for authentication. No need for a separate account creation process, just log in to the Epic Games Store and launch the game!
Since your Cosmic Royale account is linked to your Epic Games account, any password modification is managed through the Epic Games Store. If you find yourself needing to reset your password, simply reset it in the Epic Game Store’s settings (Opens in new tab).
Cosmic Royale is a free to play, live game. Which means the game is being developed iteratively, with regular releases of new features and updates for players to experience, enjoy, and provide feedback on. We believe that the game may never reach a definitive state of completion, as we are committed to ongoing improvements based on community feedback.
Yes, Cosmic Royale has a marketplace where players can purchase karts and customization parts.
We are dedicated to keeping the game fresh and exciting for our players. Our team is committed to delivering new and enjoyable content through seasonal updates. For each new season, you can expect to see a variety of new features, enhancements, and surprises designed to enrich your gaming experience.
Yes, your save file and progress will be saved. If you have any issues with your save file, please contact our Support Team through the games settings.
Players have the convenience of purchasing in-game items (such as karts, drivers, parts for your karts), kart upgrades, banners, in-game hard currency and battle passes (“Cosmic Pass”) directly through the in-game store.