Costume Quest
Costume Quest is a Halloween adventure from Tim Schafer's Double Fine Productions. In this charming role-playing game, choose your hero and trick-or-treat through three beautiful environments full of Double Fine humor and story.
Award-winning game development studio founded in 2000 by games industry veteran Tim Schafer. Located in San Francisco’s South of Market district, Double Fine is committed to making high-quality games with an emphasis on originality, story, characters, and fun.