Costume Quest
Costume Quest to halloweenowa przygoda Double Fine Productions Tima Schafera. W tej uroczej grze fabularnej wybrany przez gracza bohater musi pozbierać cukierki w trzech pięknych lokacjach. To miejsca pełne humoru o charakterystycznych dla Double Fine Productions wątkach fabularnych.
Wielokrotnie nagradzane studio gier założone w 2000 roku przez weterana branży, Tima Schafera. Studio Double Fine ma siedzibę w dzielnicy South of Market w San Francisco i tworzy gry wysokiej jakości. Mają to być tytuły oryginalne, o niebanalnej historii i zapewniające mnóstwo zabawy.