Costume Quest
Costume Quest, Tim Schafer'in Double Fine Productions'dan bir Cadılar Bayramı macerasıdır. Bu büyüleyici rol yapma oyununda, kahramanınızı seçin ve Double Fine mizahı ve hikayesiyle dolu üç güzel ortamda şeker mi şaka mı oyununu oynayın.
2000 yılında oyun sektöründe tecrübeli bir isim olan Tim Schafer tarafından kurulan ödüllü oyun geliştirme stüdyosu. San Francisco'nun South of Market bölgesinde yer alan Double Fine, özgünlük, hikaye, karakterler ve eğlenceye vurgu yapan yüksek kaliteli oyunlar yapmaya kararlıdır.