Couch Planes
Flyv om kap i Couch Planes, et festspil i luften, hvor den mest snedige pilot vinder. Imponerende flyveevner møder vild morskab på denne tempofyldte flyvetur. Uanset om du undviger missilerne sammen med dine venner hjemmefra eller går efter sejren online, vil du opleve spændingen ved at være en af spillehallens hårde negle. Sus igennem farefyldte baner, og få fat i power-ups, der ændrer spillets gang, på din vej mod målet.
Flyv alene, slut dig til et hold, eller tilføj lidt venlig konkurrence til din spilaften for at finde ud af, hvem der bliver stjernen i skyerne. Couch Planes understøtter lokale spil med 4 spillere på delt skærm og op til 12 spillere online, og det er muligt at blande lokale piloter med online-piloter. Tag det helt roligt, eller sæt alle kræfter ind på at dominere med præcision. Det er tid til at gå i luften.
Flyv igennem 15 originale baner med miljøfarer og lækkerier, fra tornadoer og klipper, der kollapser, til power-up-vindmøller og damptoge fyldt med skatte. Tag en genvej gennem nåleøjet, men hvis du fejlbedømmer, risikerer du at blive ramt af din vens efterbrændere.
Simpel arkadestyring gør det nemt at springe ud i spillet, men der er en masse at komme efter under overfladen. Få styr på, hvordan du rullende manøvrerer forbi missiler, glider gennem skarpe sving eller vender flyet på hovedet som en ægte luftakrobat.
Der sker altid noget nyt i Couch Planes – fra sæsonbegivenheder og roterende genstande i butikken til ranglister og indhold, der udvikler sig. Uanset om du bare vil tage et hurtigt spil, eller om du er på jagt efter din næste oplåsning, er der altid en grund til tage plads i cockpittet igen.