Couch Planes
Ścigaj się po chwałę przez przestworza w Couch Planes, podniebnej grze towarzyskiej, w której wygrywają tylko najodważniejsi piloci. W tej odrzutowej przejażdżce ciasne manewry spotkają się z niebywałą zabawą. Nieważne, czy unikasz pocisków swoich przyjaciół z fotela obok, czy odstrzeliwujesz konkurencję z tabeli wyników gry online, zasiadając za sterami niezwykłych maszyn, na pewno poczujesz dreszczyk emocji. Przemykaj przez najeżone niebezpieczeństwami mapy, zbierając w drodze do mety wzmocnienia, które przechylą szalę wyścigu.
Lataj solo, utwórz eskadrę lub przeistocz wieczorne granie w zawody towarzyskie, aby sprawdzić, kto z was jest asem przestworzy. Couch Planes obsługuje lokalną grę wieloosobową na podzielonym ekranie aż do 4 graczy oraz grę online do 12 graczy. Możliwe jest mieszanie rozgrywki lokalnej z grą online. Odprężcie się lub zdominujcie przestrzeń powietrzną swoim precyzyjnym lataniem. Tak czy siak, wszystkie systemy gotowe!
Lataj po 15 ręcznie projektowanych mapach pełnych zagrożeń i dobrodziejstw, od tornad i rozpadających się klifów po wiatraki wzmocnień i pociągi parowe ze skarbami. Wykonuj ciasne manewry, aby przemknąć skrótem, ale jeśli się pomylisz, zobaczysz jedynie poświatę dopalaczy swoich znajomych.
Dzięki wydarzeniom sezonowym, rotującym przedmiotom w sklepie, drabinkom rankingowym i rozwijanej zawartości Couch Planes zawsze szykuje coś nowego. Niezależnie od tego, czy masz ochotę na szybki mecz, czy też chcesz odblokować kolejny przedmiot, zawsze jest powód, by wskoczyć z powrotem do kokpitu.