Rise of the Spellbaker
I Rise of the Spellbaker, et charmerende, håndlavet og eventyrinspireret action-eventyr, ser vores heks ud til at være den eneste overlevende efter en ukendt pest. Med ingen andre end din trofaste kat ved din side begiver du dig ud i det forpestede land. Bekæmp den umættelige forrådnelse ved at vække den magtfulde magi fra glemte opskrifter, og afslør den skjulte hånd, der trækker i trådene bag denne modbydelige skæbne.
Følg heksen på hendes rejse for at redde Khemia fra en dyster og altfortærende pest i dette håndlavede action-eventyr, der trækker dig ind i en stærk historie i en verden fuld af magi, eventyr og duften af friskbagte kager.
Oplev en verden, der fortæres af en pest, der dækker landet og kvæler (næsten) alle levende væsener, og som forvandler et hjem, der engang var lyst, hyggeligt og farverigt, til et mørkt, ildelugtende og dystert sted, der vrimler med farlige væsener som Skullopod eller Stor mund – alt sammen overskygget af en ufattelig tilstedeværelse, der lurer i baggrunden.
Undervejs vil du opdage, at denne nye verden skjuler mere, end man umiddelbart kan se. Heldigvis er du ikke alene: Hermann, den talende surdej, de melede små Biscies og din trofaste kat, der fungerer som din hjælper, vil hjælpe dig med at tackle de udfordringer, der venter forude.
Indret og dekorér heksens hus, og gør din landsby til et sikkert tilflugtssted igen, som du kan vende tilbage til under dine eventyr. Giv Hermann mad for at stimulere hans hukommelse og dermed få mere viden om opskrifter og opdage hans forbindelse til dit hjem – og måske nøglerne til at besejre pesten.
I multiplayer-tilstand kan du slutte dig til op til fem andre overlevende hekse for at fordele opgaverne mellem jeres gruppe og samarbejde om at besejre forrådnelsen.