Rise of the Spellbaker
W Rise of the Spellbaker – uroczej, ręcznie tworzonej grze akcji i przygodowej inspirowanej baśniami – nasza czarownica wydaje się być jedyną ocalałą z nieznanej plagi. Mając u boku jedynie swojego wiernego kota-towarzysza, wyruszaj na zepsutą krainę. Walcz z nienasyconą zgnilizną, budząc potężną magię wypiekania zaklęć na podstawie zapomnianych przepisów i odkryj ukrytą rękę, która pociąga za sznurki tego okropnego losu.
Poprowadź czarownicę w jej podróży, by ocalić Khemię przed ponurą i wszechogarniającą plagą w tej ręcznie wykonanej grze akcji i przygodowej, która wciągnie cię w poruszającą opowieść osadzoną w świecie pełnym magii, baśni i zapachów świeżo upieczonych wypieków.
Poznaj świat pochłaniany przez plagę, która ogarnia ziemię i dusi (prawie) każdą żywą istotę, zamieniając dom, który niegdyś był jasny, uroczy i kolorowy, w mroczne, cuchnące i ponure miejsce pełne niebezpiecznych stworzeń, takich jak Skullopod czy Wielka Gęba – a wszystko to w cieniu niezgłębionej obecności, która czai się w tle.
Odkryj na nowo i rozwijaj swój zapomniany talent magiczny – pieczenie zaklęć – aby odzyskać swój świat z rąk Rot i złowrogiego geniusza pociągającego za sznurki. Odkrywaj nowe przepisy, zbieraj składniki i wyrabiaj z nich potężne wypieki, takie jak Fala Półksiężyca czy Granat z kruchego ciasta, by upiec swoich wrogów.
Po drodze odkryjesz, że ten nowy świat skrywa więcej, niż widać na pierwszy rzut oka. Na szczęście nie jesteś sam: Hermann, gadający zakwas, małe, pokryte mąką Biscies oraz twój wierny kot-chowańiec pomogą ci stawić czoła czekającym cię wyzwaniom.
Urządź i udekoruj dom czarownicy oraz przywróć swojej wiosce status bezpiecznej przystani, do której będziesz mógł wracać podczas swoich przygód. Karm Hermanna, by pobudzić jego pamięć, a tym samym zdobyć więcej wiedzy o przepisach i odkryć jego powiązania z twoim domem – a być może także klucze do pokonania zarazy.