Rise of the Spellbaker
Rise of the Spellbaker, büyüleyici, el yapımı ve masallardan ilham alan bir Aksiyon-Macera oyununda, Cadımız kendini bilinmeyen bir salgının tek kurtulanı olarak bulur. Yanında sadık Kedi Yoldaşından başka kimse olmadan, yozlaşmış topraklara doğru yola çık. Unutulmuş tariflerden büyü pişirmenin güçlü sihrini uyandırarak doyumsuz Çürümeyi püskürt ve bu iğrenç kaderin arkasındaki gizli eli ortaya çıkar.
Sihir, masallar ve taze pişmiş hamur işlerinin kokularıyla dolu bir dünyada sizi güçlü bir hikâyeye çeken bu el yapımı aksiyon-macera oyununda, Cadı’ya Khemia’yı kasvetli ve her şeyi yok eden bir vebadan kurtarma yolculuğunda rehberlik edin.
Toprağı kaplayan ve (neredeyse) her canlıyı boğan bir vebanın yuttuğu bir dünyayı deneyimleyin; bir zamanlar aydınlık, tatlı ve renkli olan bir yuvayı, Skullopod ya da Koca Ağızgibi tehlikeli yaratıklarla dolu karanlık, pis kokulu ve kasvetli bir yere dönüştüren bu veba, arka planda beliren anlaşılmaz bir varlığın gölgesinde kalıyor.
Yolculuğunuz boyunca, bu yeni dünyanın göründüğünden çok daha fazlasını sakladığını keşfedeceksiniz. Neyse ki yalnız değilsiniz: Konuşan ekşi maya Hermann, unlu minik Biscies’ler ve sadık kedi yardımcınız, önünüzdeki zorluklarla başa çıkmanıza yardım edecek.
Cadının evini döşeyin ve süsleyin; köyünüzü, maceralarınız sırasında geri dönebileceğiniz güvenli bir sığınak haline getirin. Hermann’ı besleyerek hafızasını canlandırın; böylece tarifler hakkında daha fazla bilgi edinin ve onun evinizle olan bağlantısını – ve belki de vebayı yenmenin anahtarlarını – keşfedin.