Cozy Grove - New Neighbears DLC
Word of your legendary scouting deeds has spread throughout the spirit world... and that means more ghosts want your help. The "New Neighbears DLC" adds four new ghost bears, each featuring lengthy personal stories and no long waits between their requests. Bring peace to Cozy Grove's original bears to unlock these special visitors from afar!
Bonus: some free expansions for your clothing closet, as an extra "thank you" for supporting us with your purchase.