Cozy Grove – dodatek New Neighbears
Świat duchów zawrzał od pogłosek o Twoich legendarnych wędrówkach i czynach, a to oznacza, że… Twojej pomocy pragnie teraz jeszcze więcej duchów. Dodatek „New Neighbears” wzbogaca grę o cztery nowe duchy niedźwiedzi, które cechują złożone osobiste historie, a pomiędzy ich prośbami o pomoc upływa niewiele czasu. Przywróć spokój znanym z Cozy Grove niedźwiedziom, aby odblokować wyjątkowych gości z daleka!
– Bonus: darmowe dodatki do garderoby w ramach specjalnego podziękowania za wsparcie nas zakupem.