Cozy Grove - New Neighbears DLC'si
Efsanevi gözlemcilik başarıların ruhlar diyarının tümünde duyuldu... Yani artık daha fazla hayalet yardımını istiyor. "New Neighbears DLC"siyle birlikte, her birinin kendine ait uzun hikâyesi olan ve istekleri arasında çok uzun süre geçmeyen dört yeni hayalet ayı oyuna ekliyor. Uzaklardan gelen bu özel ziyaretçilerin kilidini açmak için Cozy Grove'un asıl sakini olan ayılara huzur getir!