Crash Drive 3
Zniszcz gigantyczną piłkę plażową, wciel się w policjanta i złap złodziei albo ukradnij królewską koronę – to tylko kilka przykładów 10 zawodów w grze, które przyniosą Ci mnóstwo frajdy. Weź udział w tych losowych zawodach, pokonaj przeciwników, żeby zarobić jak najwięcej, i kup rewelacyjne nowe samochody oraz opcje personalizacji.
Korzystając z dopalaczy nitro, zwiększasz potencjał nitro samochodu – i jadąc z maksymalną prędkością, podwyższasz maksymalną prędkość... nadążasz? Wyśrubowanie na maksa osiągów samochodu zwiększa Twój poziom i pozwala kupić nowe auta lub nowe opcje personalizacji. Zbierz ponad 50 pojazdów i dodaj do nich modne anteny, dopalacze i wyjątkowe tablice rejestracyjne z Twoim imieniem w grze. Osiągnij maksymalny poziom i pokaż, kto jest prawdziwym bossem Crash Drive 3! A co powiesz na samochód ze szczerego złota?
Nieważne, na której platformie grają Twoi znajomi, zawsze możesz dołączyć do wspólnej rozgrywki dzięki obsłudze międzyplatformowego trybu wieloosobowego. A jeśli chcesz poćwiczyć offline, bez problemu przełączysz się na tryb jednoosobowy, kiedy zechcesz!