Crashlands
Zostań Flux Dabes, której praca to jeżdżenie ciężarówką po galaktyce. Twoja ostatnia dostawa została skradziona przez pozaziemską, złowrogą siłę o imieniu Hewgodooko, przez którą lądujesz na planecie obcych.
W trakcie żmudnej pracy nad odzyskaniem przesyłek wplączesz się w nikczemną intrygę mającą na celu dominację nad światem, do przezwyciężenia której będą Ci potrzebne Twoje obydwa pośladki i sprawny umysł.
Poznawaj przepisy od miejscowych istot rozumnych, nawiązuj nowe znajomości, odkrywaj starożytne sekrety i zabójczych bossów, oswajaj wszystko, co popadnie, i zbuduj sobie dom z dala od domu, ucząc się funkcjonowania na planecie Woanope.
W Crashlands Twój ekwipunek jest nieskończony, sam się organizuje i przygotowuje Twoje narzędzia, gdy są Ci potrzebne, a więc możesz skupić się na przygodach, wykonywaniu zadań i budowaniu. Nigdy nie będzie trzeba przekopywać się przez torbę lub wracać do bazy, aby zwolnić nieco miejsca w ekwipunku!
Budowanie baz w Crashlands jest proste jak malowanie palcami. Możesz tworzyć piękne, rozległe bazy w ciągu kilku chwil!