Crayta Mechanical Revolution Battle Pass
Forge your own paths in an age of industry with our Mechanical Revolution Battle Pass!
Earn XP while completing Creator Challenges and unlock all kinds of incredible content such as the Dollface and Sprocket skins, the Choo Chooooo! emote, Magpie Drone & much more as you progress through 100 levels of industrial themed content!
Play from an expanding universe of user-generated multiplayer games across a huge variety of genres. From team-based shooters and obstacle courses to farming simulators and escape rooms, there’s going to be something for everyone.
Gain XP as you complete Creator Challenges and unlock tons of cosmetics as you progress through our Mechanical Revolution Battle Pass!