Crayta Mechanical Revolution Battle Pass
Zdobywaj PD, wykonując wyzwania dla twórców, i odblokuj masę niesamowitych treści, takich jak skórki „Dollface” i „Sprocket”, emotkę „Choo Chooooo!”, skórkę drona „Magpie” i wiele więcej, przechodząc przez 100 poziomów treści o tematyce przemysłowej!
Graj w tytuły reprezentujące wiele różnych gatunków z wciąż rosnącego uniwersum gier wieloosobowych tworzonych przez użytkowników. Od drużynowych strzelanek i torów przeszkód po symulatory farmy i escape roomy — każdy znajdzie tu coś dla siebie.
Zdobywaj PD, wykonując wyzwania dla twórców i odblokowując masę nowych zmian kosmetycznych w miarę postępów w ramach Mechanical Revolution Battle Pass!