Crayta Mechanical Revolution Battle Pass
Creator Challenge'ları tamamlarken XP kazan ve endüstriyel temalı içeriklerden oluşan 100 seviyede ilerlerken Dollface ve Sprocket kostümleri, Choo Chooooo! ifadesi, Magpie Drone'u gibi her türden inanılmaz içeriği ve çok daha fazlasını aç!
Kullanıcılar tarafından yaratılmış, genişleyen çok oyunculu oyunlar evrenindeki sayısız oyunu oyna. Burada takım bazlı nişancı oyunları ve engelli parkur oyunlarından çiftçilik simülatörlerine ve odadan kaçış oyunlarına kadar herkes için bir şeyler var.
Creator Challenge'ları tamamladıkça XP kazan ve Mechanical Revolution Battle Pass'te ilerledikçe onlarca kozmetiği aç!