Crayta Neon Coast Battle Pass
Fun in the Sun! Earn XP as you play an ocean of games and surf your way through 100 levels of coastal cosmetics with Crayta’s Neon Coast Battle Pass.
It wouldn’t be a beach party without an ice cream seller, a lifeguard, or even a mermaid so show your friends who’s the star of the party! Alongside plenty of outfits, the Neon Coast Battle Pass also offers a range of exclusive new emotes, music, makeup and more for you to unlock!
Play from an expanding universe of user-generated multiplayer games across a huge variety of genres. From team-based shooters and obstacle courses to farming simulators and escape rooms, there’s going to be something for everyone.
Gain XP as you complete Creator Challenges and unlock tonnes of cosmetics as you progress through our Neon Coast Battle Pass!