Crayta Neon Coast Battle Pass
Nie ma plażowej zabawy bez sprzedawcy lodów, ratownika i syreny – pokaż znajomym, kto jest prawdziwą gwiazdą! Oprócz licznych strojów Neon Coast Battle Pass oferuje także szereg nowych, wyjątkowych emotek, utworów muzycznych, makijaży i innych przedmiotów do odblokowania!
Graj w tytuły reprezentujące wiele różnych gatunków z wciąż rosnącego uniwersum gier wieloosobowych tworzonych przez użytkowników. Od drużynowych strzelanek i torów przeszkód po symulatory farmy i escape roomy — każdy znajdzie tu coś dla siebie.
Zdobywaj PD, wykonując wyzwania dla twórców i odblokowując masę nowych zmian kosmetycznych w miarę postępów w ramach Neon Coast Battle Pass!