Crayta Neon Coast Battle Pass
Güneşin tadını çıkar! Crayta'nın Neon Coast Battle Pass'i ile onlarca oyunu oynarken XP kazan ve 100 seviyelik sahil temalı kozmetiklerde en yüksek seviyeye doğru tırman.
Bir dondurma satıcısı, bir cankurtaran ya da bir deniz kızı olmadan bir plaj partisi vermek mümkün değil, bu yüzden arkadaşlarına partinin yıldızının kim olduğunu göster! Sayısız kıyafetin yanı sıra Neon Coast Battle Pass çeşitli özel ve yeni ifadeler, müzik, makyaj ve çok daha fazla açılabilir içerik sunuyor!
Kullanıcılar tarafından yaratılmış, genişleyen çok oyunculu oyunlar evrenindeki sayısız oyunu oyna. Burada takım bazlı nişancı oyunları ve engelli parkur oyunlarından çiftçilik simülatörlerine ve odadan kaçış oyunlarına kadar herkes için bir şeyler var.
Creator Challenge'ları tamamladıkça XP kazan ve Neon Coast Battle Pass'te ilerledikçe onlarca kozmetiği aç!