CREAMARE - The Game
Spil med tidlig adgang er stadig ved at blive udviklet og kan ændres betydeligt med tiden. Derfor kan du opleve uforudsete problemer eller helt nye spilelementer, mens du spiller.Du kan prøve spillet nu, mens det er i gang med at blive udviklet, eller vente, indtil det føles mere færdigt.As part of the CREAMARE project, we're thrilled to unveil "Creamare: The Game," a one-of-a-kind serious game that brings Mediterranean underwater archaeological sites to life in stunning 3D.