Creature in the Well
Creature in the Well to polegająca na badaniu lochów gra typu hack-and-slash. Jako ostatnia ocalała jednostka BOT-C wędrujesz w głąb górzystej pustyni, aby przywrócić zasilanie w starożytnym obiekcie nawiedzanym przez zdesperowaną Istotę. Musisz znaleźć i ulepszyć potężny sprzęt, aby uchronić miasto Mirage przed niosącą śmierć piaskową burzą.
– Pinball z mieczami: ładuj kule energii, a następnie odbijaj je, by rykoszetem trafiły w uśpioną maszynerię, która zatrzyma piaskową burzę.
– Dungeon-crawler: zejdź w głąb góry odblokowując osiem ręcznie stworzonych lochów wypełnionych wyjątkowymi motywami, przedmiotami do odblokowania i tajemnicami do odkrycia.
– Przeszło 20 wyjątkowych przedmiotów: zmodyfikuj swój styl gry dzięki elementom broni, które można ulepszać, i ubraniom zmieniającym sposób prowadzenia rozgrywki.