Feast your eyes on the art from the game while browsing through a digital artbook that contains gorgeous images of Ava and its inhabitants. Also, immerse yourself in the game’s beautiful OST with tracks (formats: MP3, WAV, FLAC) by Adrian Berenguer.
This pack also lets you embellish your desktop with a collection of neat wallpapers set in the colorful world of Ava. It also includes a one-of-a-kind 3D printable model of Huhu, one of Ava’s cutest inhabitants.