Podziwiaj wyjątkowe ilustracje z gry dzięki cyfrowemu artbookowi wypełnionemu po brzegi obrazami unikatowych krajobrazów i mieszkańców Avy. Posłuchaj również OST, który zawiera rozgrzewające serce utwory (formaty: MP3, WAV, FLAC) skomponowane przez Adriana Berenguera.
Ten zestaw artystyczny zawiera również kolekcję kolorowych tapet na pulpit. Możesz także przenieść Avę z ekranu do swojego pokoju dzięki wyjątkowemu modelowi Huhu, jednego z uroczych mieszkańców Avy, który można wydrukować w 3D.