Crime Boss: Rockay City Modkit Open-Beta
Download the free Crime Boss: Rockay City Modkit and create mods to share with the Crime Boss Community! The Crime Boss: Rockay City Modkit will give full access to the Unreal Engine 4 Modkit that simplifies the creation of mods for the game.
Join this passionate heisting community to create new features, weapons, and maps!
The Crime Boss: Rockay City Modkit includes the content from the full game, so please do check your available space when downloading this toolkit.