Crimson Desert Enhanced: Charting the Unknown
Take command of your ship and set sail across the ocean to explore new islands off the coast. Then dive beneath the waves to uncover underwater treasures, sunken ruins, and hidden mysteries.
Rent and manage a variety of facilities to earn your fortune, build a home that's truly your own with the upgraded Housing mode, and talk with the people of Pywel to forge deeper bonds.
New stories unfold across Pywel - from an ominous presence in the desert and a dangerous political conflict to a journey beyond time and an ancient secret beneath the waves. Follow Kliff, Oongka, and Damiane as they forge their own paths forward, discover their purpose, and shape their destinies.