Crimson Desert Enhanced: Charting the Unknown
Przygoda w Pywel teraz rozciąga się także na jego morza. Wejdź na pokład własnego statku i wyrusz odkrywać nowe lądy. Zanurz się w morskich głębinach, odnajdując ukryte skarby i ruiny, oraz uśpione tajemnice.
Doświadcz życia w Pywel na jeszcze więcej sposobów. Wynajmuj i zarządzaj obiektami, by zbudować swój majątek, a dzięki ulepszonemu systemowi dekorowania urządź swój wymarzony dom. Nawiązuj też głębsze relacje z mieszkańcami Pywel poprzez rozmowy.
Nowe historie rozgrywają się w każdym zakątku Pywel. Złowroga aura wisząca nad pustynią, niebezpieczne spory polityczne, podróż wykraczająca poza czas i starożytne sekrety uśpione w głębinach oceanu. Kliff, Oongka i Damiane torują własne ścieżki, szukając sensu życia i kształtując swoją przyszłość. Dołącz do mieszkańców Pywel w podróży, w której odmieniają swój los..