Crimson Desert Original Soundtrack Volume 1
Crimson Desert seslerinin genel tasarımına liderlik etti. Kendi tasarımı olan deneysel elektronik sesleri ve perküsyon kaynaklarını hibrit orkestrasyonla birleştirerek, Pywel Kıtası'na özgü yabancı ama bir o kadar da zengin renkleri hayata geçirdi. Dahası, savaşın dehşetini ve dinamizmini en üst düzeye çıkararak, Crimson Desert'a has benzersiz bir ses kimliği oluşturdu.
Gerçek performansları geride bırakan titiz bilgisayar orkestrasyonu ve derinlikli melodileriyle, dünya görüşünün anlatısını destekleyen merkezi bir rol üstlendi. Bu albümde en büyük paya sahip olan müzikleri, Pywel topraklarını ve içindeki yaşamı kapsayan devasa bir duygusal temel oluşturuyor.
Pywel'in perdesini açan besteci Hyoung Woo Roh, ruhu titreten ağır melodileriyle Crimson Desert'ın müzikal temelini attı. Derin sinematik hassasiyeti, oyunun ikonik ana temasını doğururken, albümün geneline yayılan görkemli ağırlığın ve macera dolu dünya görüşünün başlangıç noktası oldu.
Kendi özgün müzikal diline ve duygularına dayanarak Pywel Kıtası'nın çok çeşitli yönlerini hassasiyetle yakaladı. Kendine has duyularıyla harmanlanmış yoğun renkler aracılığıyla albüme zengin müzikal dokular kattı.
Üstün sezgileri ve sınır tanımayan yaratıcılığıyla Pywel'in canlılığını yakaladı. Dahiyane ritimleri ve özgün melodileri cesurca yerleştirerek, uçsuz bucaksız açık dünyanın her köşesine çeşitli eğlenceler ve taze bir canlılık aşıladı.
Crimson Desert'ın ilk resmi orijinal müziği, uçsuz bucaksız açık dünya Pywel'in yaşam enerjisini sesle somutlaştırmak için durmaksızın devam eden bir yolculuğun kaydıdır. Toplam 75 parçadan oluşan bu albüm, Genel Ses Direktörü Hwiman Ryu ve Müzik Direktörü Inro Joo tarafından inşa edilen güçlü ses mimarisi üzerine, her biri farklı renklere sahip bestecilerin enerjisinin eklenmesiyle tamamlandı.
Bu albüm, yoğun yaratıcılık sancılarının ve tavizsiz bir inadın meyvesidir. Pywel Kıtası'nın uçsuz bucaksız manzaralarının yanı sıra, merkezinden geçen o en kritik anların duygu yoğunluğunu da seslerle daha derin bir şekilde işledik. Adım attıkları her yeri keşfederken, zaman zaman sert bir kaderle yüzleşecek olan oyunculara, yoğun bir empati ve heyecan sunan en iyi yol arkadaşı olmasını dileriz.
Pywel'in kaderini belirleyen anlatı çizgilerini barındırıyor. Karakterin iç dünyasını ve dünya görüşünün kökenlerini titizlikle betimleyen melodiler aracılığıyla, epik destanın görkemli başlangıcını deneyimleyebilirsiniz.
Yaşam ve ölüm arasındaki o amansız savaşın sıcaklığını müziğe dönüştürdük. Genel Ses Direktörü Hwiman Ryu tarafından tasarlanan hibrit sesler ve güçlü perküsyonların merkezde olduğu, oyuncunun kalp atış hızını artıracak heyecan dolu savaş müzikleri sunuluyor.
Uçsuz bucaksız açık dünyayı dolduran çevre müzikleri ve alan müziklerinin bir koleksiyonudur. Kimi zaman sakin, kimi zaman gizemli bir şekilde değişen Abis mekanları ve Pywel manzaraları seslerle yansıtılmıştır. Keşif yalnızlığı ile keşif büyüsünün bir arada olduğu ses manzaraları (Soundscape) aracılığıyla, oyundaki atmosferi olduğu gibi hissedebilirsiniz.