Crimson Moon: Deluxe Edition Upgrade
You are Nephilim: a human-angel hybrid forged to defend humanity. Fight solo or with a friend to challenge demons and brutal bosses in relentless melée combat. The Deluxe Edition includes the exclusive Ceremonial Armor Set and post-launch expansion!
Purchase the Crimson Moon Deluxe Upgrade for more ways to slay, featuring a post-launch content expansion and the exclusive Ceremonial Armor Set.