Crimson Moon: Deluxe Edition Upgrade
Du er Nephilim: menneske-engelhybrid skabt til at forsvare menneskeheden. Kæmp alene eller med en ven mod dæmoner og brutale bosser i ubarmhjertig nærkamp. Deluxe Edition rummer eksklusivt Ceremonielt Rustningssæt og efterlanceret udvidelse!
Køb Crimson Moon Deluxe-opgraderingen til flere måder at dræbe på – pakken indeholder en efterlanceringsindholdsudvidelse og det eksklusive Ceremoniel Rustningssæt.