Crimson Moon: Deluxe Edition Upgrade
Sen Nefilim'sin: Doğaüstü güçlerle insanlığı savunacak insan-melek melezi. Yalnız ya da eşli savaş, amansız yakın dövüşte iblislere ve acımasız canavarlara meydan oku. Deluxe Sürüm özel Seremoni Zırh Seti ve çıkış sonrası içerik genişletmesi içerir!
Daha fazla katliam seçeneği için Crimson Moon Deluxe Yükseltmesi'ni satın al! Çıkış sonrası içerik genişletmesi ve yalnızca bu sürüme özel Seremoni Zırh Seti seni bekliyor.