Crimson Moon Soundtrack
You are Nephilim, feared weapon of the Order of the Crimson Moon and last hope for humanity. Tasked with reclaiming Gildenarch, you must annihilate demons to the brutal sounds of an epic soundtrack. Featuring more than an hour of raw musical fury.
You are a Nephilim, feared weapon of the Order of the Crimson Moon and the last hope for humanity. Tasked with reclaiming the fallen city of Gildenarch, you must annihilate demons to the haunting rhythms of an epic soundtrack.
This album features more than 20 tracks across more than an hour of brutal, symphonic fury, written by Christopher Wilson and featuring music by Misha Mansoor, Jared Dines, Ricky Armellino, and HEALTH.