Crimson Moon: Originalt spilmusikalbum
Du er Nephilim, det frygtede våben i Crimson Moon-ordenen og menneskehedens sidste håb. Du skal generobre den faldne by Gildenarch og udslette dæmonerne til de hjemsøgende rytmer fra et episk musikværk.
Dette album indeholder mere end 20 numre og over en times brutal, symfonisk raseri, skrevet af Christopher Wilson med musik af Misha Mansoor, Jared Dines, Ricky Armellino og HEALTH.