Crimson Moon: Orijinal Oyun Müzikleri
Sen, Kızıl Ay Tarikatı'nın korkulan silahı ve insanlığın son umudu Nefilim'sin. Gildenarch'ı geri almakla görevlendirildin; şimdi destansı bir müziğin acımasız ezgileri eşliğinde iblisleri yok etmelisin. Bir saati aşan saf müzikal öfkeye kulak ver.
Bu albümde, Christopher Wilson tarafından bestelenen ve Misha Mansoor, Jared Dines, Ricky Armellino ile HEALTH'in müziklerine yer veren, bir saatten uzun süren acımasız ve senfonik bir öfkeye yayılan 20'den fazla parça yer alıyor.