Crimson Oath Demo
Prepare to suffer! Souls-like combat adventure in a unique world. Learn to fight... then fight to realize your belief.A warrior gradually grows and uncovers the ultimate truth of world change.
Guretvo, a millennium-old continent. The rule of the golden dragon family has become increasingly corrupt. The white cult has launched a monstrous rebellion. The gods beyond the realm have begun to meddle here one after another and sent envoys of the gods. With the power of Sith, the God from west, the white cult was suppressed. Master William, an unyielding rebel, crossed the sea to the east, learned new powers from the eastward god Eagle, and with the help of the northern god Leon, founded the Youth sect and the Red sect. Unexpectedly, William suddenly passed away just before the army set out on the northern expedition, which led to a series of betrayals and internal strife. After the "night of the massacre", the Youth sect and the Red sect went their separate ways. The dragon academy, as a sect school founded by William, also forced the apprentices to choose their own paths.Obey your oath,save Guretvo.