Crimson Oath Demo
Hazır olmaya acı çekmek! Benzersiz bir dünyada Souls tarzı savaş macerası. Savaşmak öğren... sonra inancını gerçekleştirmek için savaş. Bir savaşçı kademeli olarak büyür ve dünyanın değişiminin nihai gerçeğini keşfeder.
Guretvo, bin yıllık bir kıtadır. Altın Ejderha hanedanının hükümdarlığı giderek yozlaşmıştır. Beyaz Tarikat, korkunç bir isyan başlatmıştır. Öte diyarlardaki tanrılar, birbiri ardına buraya karışmaya başlamış ve tanrıların elçilerini göndermiştir. Batılı Tanrı Sith'in yardımıyla Beyaz Tarikat bastırılmıştır. Yılmaz asi William, denizi geçerek doğuya gitti, doğulu tanrı Kartal'dan yeni güçler öğrendi ve kuzeyli tanrı Leon'un yardımıyla Gençlik Mezhebi ve Kızıl Mezhep’i kurdu. Beklenmedik bir şekilde, William ordusu kuzey seferine çıkmadan hemen önce aniden hayatını kaybetti, bu da bir dizi ihanet ve iç çatışmaya yol açtı. “Katliam gecesinden” sonra Gençlik Mezhebi ve Kızıl Mezhep ayrı yollara gitti. William'ın kurduğu bir mezhep okulu olan ejderha akademisi de çırakları kendi yollarını seçmeye zorladı.Yeminine sadık kal, Guretvo'yu kurtar.