Cris Tales — oryginalna ścieżka dźwiękowa
Oryginalna ścieżka dźwiękowa do Cris Tales, stanowiącej hołd dla gier retro JRPG grze, która rewolucjonizuje gatunek, opracowanej przez Dreams Uncorporated/SYCK i opublikowanej przez Modus Games, została skomponowana przez Tysona Wernli. Wernli inspirował się takimi kompozytorami jak Yasunori Mitsuda, Nobuo Uematsu i Koji Kondo. W Cris Tales stworzył ścieżkę dźwiękową, która jest hołdem dla gier z jego dzieciństwa i jednocześnie umacnia jego własny styl w gatunku poprzez wykorzystanie powracających motywów, mocnych rytmów i lirycznych melodii.