Cris Tales Orijinal Oyun Müzikleri
Dreams Uncorporated/SYCK tarafından geliştirilen ve Modus Games tarafından yayınlanan, retro JRYO'lara yazılmış ve türe yenilik getirmeyi amaçlayan bir aşk mektubu olan Cris Tales'in orijinal oyun müzikleri Tyson Wernli tarafından bestelendi. Wernli, Yasunori Mitsuda, Nobuo Uematsu ve Koji Kondo gibi isimlerin müziklerinden etkilenerek büyüdü. Cris Tales ile Wernli, çocukluğunun oyunlarına selam duran oyun müzikleri yaratmakla birlikte laytmotif kullanımlarıyla, güçlü ritimlerle ve lirik melodilerle tür içinde kendi sesini oluşturmaya çalışıyor.