Cris Tales Original Soundtrack Bundle
This bundle includes the Cris Tales full game and Original Soundtrack. Cris Tales is a gorgeous, indie love letter to classic JRPGs with a new perspective. The Original Soundtrack of Cris Tales is composed by Tyson Wernli.
The Original Soundtrack of Cris Tales is composed by Tyson Wernli. He grew up inspired by the music of Yasunori Mitsuda, Nobuo Uematsu, and Koji Kondo. With Cris Tales, Wernli set out to create a soundtrack which paid homage to the games of his childhood while also establishing his own voice in the genre through use of leitmotifs, strong rhythms, and lyrical melodies.