Cris Tales Orijinal Oyun Müzikleri Paketi
Cris Tales'in Orijinal Oyun Müzikleri Tyson Wernli tarafından bestelendi. Wernli, Yasunori Mitsuda, Nobuo Uematsu ve Koji Kondo gibi isimlerin müziklerinden etkilenerek büyüdü. Cris Tales ile Wernli, çocukluğunun oyunlarına selam duran oyun müzikleri yaratmakla birlikte laytmotif kullanımlarıyla, güçlü ritimlerle ve lirik melodilerle tür içinde kendi sesini oluşturmaya çalışıyor.