Critadel
Biegaj, skacz i przebijaj się przez zagmatwane drogi i tajemnicze komnaty ogromnej mechanicznej wieży o nazwie Babel. Po drodze stawisz czoła zastępom futurystycznych przeciwników, zwolenników nikczemnej frakcji Order of Noah, która przejęła wieżę. Na szczycie śmiałków czeka starożytna wiedza mogąca zapewnić nieśmiertelność. Kto dotrze tam pierwszy?