Critadel
Babil (Babel) olarak bilinen devasa mekanik kulenin dolambaçlı yollarından ve gizli odalarından koşarak, zıplayarak ve havaya uçurarak geç. İlerledikçe kuleyi ele geçirmiş olan "Nuh'un Yoldaşları" (Order of Noah) denilen belalı bir gruba bağlı fütüristik düşman birlikleriyle yüzleşeceksin. Kulenin tepesindeyse elde edene sonsuz bir yaşam bahşedecek kadim bilgiler var. Oraya ilk kim ulaşacak?