Critter Crops
Wygnana ze swojej wioski za praktykowanie magii Sylvie ma tylko jedno wyjście: w zagadkowym liście dostaje zaproszenie na „Mutter Island”, żeby przejąć na własność posiadłość w głównym mieście wyspy, Mur Mur. Kiedy przyjeżdża, miejsce okazuje się opuszczone. Znajduje tylko worek narzędzi rolniczych i zostawiony dla niej z niewytłumaczonych przyczyn klucz do zajazdu. Z workiem przełożonym przez ramię Sylvie wyrusza w podróż, żeby zacząć nowe życie na upiornej, ale dziwnie przyjaznej wyspie.
I w tym momencie pojawiasz się Ty. Critter Crops to izometryczna gra o zarządzaniu/RPG, w której sterujesz Sylvie podczas jej eksploracji wyspy, uprawy tytułowych magicznych zbóż Critter Crops i próby odkrycia, kto i dlaczego zaprosił ją na wyspę.