Critter Crops
Sylvie, büyü gücü yüzünden sürgün edilen genç bir cadıdır. Gizemli bir mektup onu terk edilmiş, ürkütücü bir yer olan ancak cömert hayat sunan Mur Mur Town'a getirir! Büyülü ekinler yetiştir, Mutter Island gizemlerini aç ve hevesli bir cadı ve arkadaşları için yeni ev inşa et!
Büyü yaptığı için köyünden sürgün edildikten sonra Sylvie'nin yalnızca tek bir seçeneği kaldı: Onu "Mutter Island"a davet eden ve ona adanın ana kasabası olan Mur Mur'daki köşkün sahibi olduğunu söyleyen tuhaf bir mektup. Sylvie adaya ulaştıktan sonra adanın terk edilmiş olduğunu, bir çanta dolusu çiftçilik malzemesinin ve han anahtarının gizemli bir şekilde onun için bırakılmış olduğunu görecek. Çantayı sırtlanan Sylvie ürkütücü ancak tuhaf bir şekilde kucaklayıcı bu adada kendine yeni bir hayat kurmaya başlayacak.
İşte sen de burada devreye giriyorsun. Critter Crops, Sylvie adayı keşfederken, adını verdiği büyülük yaratık ekinleri yetiştirirken ve onu adaya kimin ne için çağırdığını keşfetmeye çalışırken onu yönettiğin izometrik bir rol yapma/yönetim oyunudur.