Crosshair X
Wyłączność pełnoekranowa z rozszerzeniem Game Bar: Game Bar to zaufana i bezpieczna platforma nakładki gry, stworzona przez Microsoft dla graczy na PC. Jest to najbezpieczniejszy i najbardziej pewny sposób na nakładanie gier.