Crosshair X
Özel Tam Ekran ve Oyun Çubuğu Uzantısı: Oyun çubuğu, PC oyuncuları için Microsoft tarafından oluşturulmuş güvenilir ve güvenli bir oyun overlay platformudur. Bu, oyunları overlay yapmanın en güvenli ve güvenli yoludur.